Paperezko aulkiak

Atala: Albisteak/Lanean Egilea:

Tarteka, gure ikasleei erronka ezberdinak planteatzen dizkiegu euren sormena aktibatzeko, antolatzeko eta planifikatzeko duten ahalmena ikuskatzeko, elkarlanerako erakusten dituzten jokabideak aztertzeko… Oraingo honetan, egunkarien papera eta zinta itsaskorra erabiliz, pertsona baten pisuari eutsiko zion aulki bat eraiki behar zuten.

Jarraian doan prozesua izan zen planteatu geniena euren lana burutzeko eta ikaskuntza bisuala indartzen jarraitzeko, prozesuan zehar burutzen zuten guztia horma-irudi batean irudikatu behar zuten. Aulkia bukatzeko 4 ordu besterik ez zituzten.

prozesua_aulkia

Zubiarekin ez bezala, aulki bakoitzak bete behar zituen baldintzen inguruko inongo mugarik ez genien jarri eta espero zitekeena gertatu zen. Sormena aparkatuta utzi eta Interneten topatutako eredurik errazena hautatu zuten batzuk eta, jakina, aldamenekoek hori ikusita, gauza bera egin zuten. Baina lan honetan gehien interesatzen zitzaiguna hori ez zenez, gaitz erdi! Taldeen funtzionamendua eta zubiarekin ikasitakoaren transferentzia egiten ote zuten izan ziren ikuskatu nahi genituen aspekturik garrantzitsuenak. Lan kooperatiboari eta euren arteko antolakuntzari dagokienez, poztasun handiz esan dezakegu egundoko hobekuntzak antzematen ditugula eta urteotan eginiko ahaleginak bere fruituak ematen hasita dagoela. Ikasitako gauzen transferentziari dagokionez, berriz, ezin gauza bera esan. Izan ere, oso talde gutxi izan ziren hori erakutsi zutenak eta eraikuntzen egituren inguruan ikasitakoa aulkiaren eraikuntzan aplikatu zutenak. Ikaskuntza bisualari garrantzia handia ematen diogunez eta aspektu hori etengabe azpimarratzen aritzen garenez, guk eskatutakoa aise bete zuten eta lan txukuna burutu zutela esan dezakegu.

Aurki, sormena eta ekintzailetza ardatz izango dituen beste erronka “potente” bat proposatuko diegu eta ikusiko dugu zer lortzen dugun.

Baina hori hurrengo baterako utziko dugunez, aulkiaren jarduera honetan ikasleek grabatutako bideoekin eta ateratako argazkiekin uzten zaituztegu.

Azkenak atal honetan: Albisteak

Lehen sorospenak erakusten

Oraingo honetan 4.C gelako ikasleek irakasle edo monitore papera hartu dute. Oporretara

Karaokea