Esperimentazioaren bidez ikasten

Atala: Lanean Egilea:

Esperientzia ikaskuntzaren oinarri ezagunetako bat bada ere, beharko genukeen baino askoz ere gutxiago erabiltzen dugun aspektu bat da hau. Horregatik, ahaleginak egiten ari gara gure ikasleek ahalik eta esperientzia anitzenak eta aberasgarrienak izan ditzaten.

Oraingo honetan, uraren gaia jorratzen ari garenez eta ur edangarria lortzeko egiten den guztia ezagutzen dutenez, erronka planteatu diegu lokaztutako ura garbitzeko sistema ezberdinak eraiki ditzaten. Idoia Guridi irakaslearen eta mailako amaren laguntzaz, laborategian aritu dira bi talde eta hirugarren taldea gelan bertan ekoiztu ditu bere iragazkiak, baita uraren partikulak banatzeko sistema bat ere.

Azken finean, esperientzia hauekin ikasleek bizi izan dute eta, ziur gaude, barneratu dutela eta gaia ez dutela erraz ahaztuko.

Azkenak atal honetan: Lanean

Hiru bideo

Egun hauetan gauza asko egiten ari gara eta horra hor gaurko hiru

A gelakoak Plastikan

Asteazkenean, 4A gelan sartu ginen Plastikako saio batean eta bertan hartutako irudiekin

Elikadura landuz

Eroski Fundazioaren Elikadura Eskolak gonbidatuta, Ordiziako Eroskin izan ginen saio interesgarriak burutuz.

Paperezko aulkiak

Tarteka, gure ikasleei erronka ezberdinak planteatzen dizkiegu euren sormena aktibatzeko, antolatzeko eta

Goierri areagotua

[tabs_framed multiply=”3″] [tab title=”Arama-(4A)”] Arratsalde batean hitzordua genuen alkatearekin eta, zorionez, eguraldi