Irteera zoragarria Ataun aldera

Atala: Albisteak Egilea:

Atzo, giro freskoa izan arren, primerako eguraldia izan genuen eman genuen buelta zoragarria emateko. Gure ekimenarekin bete-betean bat egiten duen irteera izanik, ez genuen aukera alferrik galdu eta orain arte uraren inguruan landutakoari, naturak eta gure eskualdeak dituzten beste aspektuak ere jorratu genituen. Hala nola, landaretza, ibaien ezaugarriak, harri eta mineralen izaera, kultur ondarea, ohiturak, garai bateko lanak… Eta, jakina, aspektu horiek guztiek elkarrekin eta elkarrekiko dituzten harremanak ere landu genituen.

Oso gustura ibiltzeaz gain, lan polita burutu ahal izan genuen eta, gainera, begiraleak zur eta lur utzi genituen talde-lanean aritzeko erakutsitako jarrerarekin eta erraztasunarekin. Gutxitan ikusten den horietakoa! -euren esanetan-. Nola ez gara pozik itzuliko horrelako gauza politak entzun eta gero? 😉

Jarraian, atzo hartutako irudiekin osatu dugun bideoa eta argazki bilduma. Gozatu!

Eta hemen ikasle batzuk ateratako argazki sorta:

Azkenak atal honetan: Albisteak

Lehen sorospenak erakusten

Oraingo honetan 4.C gelako ikasleek irakasle edo monitore papera hartu dute. Oporretara

Karaokea

Gaur arratsaldean primeran pasa dugu gure Karaokean abesten eta dantza egiten. Ez

A gelakoak Plastikan

Asteazkenean, 4A gelan sartu ginen Plastikako saio batean eta bertan hartutako irudiekin