Zer da irakasle on bat?

Atala: Hezkuntza/Interesgarria Egilea:

Bada, luze hitz egin genezake honen inguruan, baina bideo hau ikusita, garbi dago hau irakasle zoragarria dela.

Gustatuko litzaidake irakasle honen erdira iristea!

Iruzkin 1

1. Tira, ez dakit ba. Bideoan bere irakasle eta aita rolak ikusten dira. Aita bezala mirestekoa da adierazten duen jarrera eta konpromezua bere semarekiko. Irakasle bezala ere, ez dut zalantzan jarriko ikasleekiko adierazten duen gertutasuna eta fisika lantzeko duen originaltasuna.

Baina bideoaren hasiera ikusi ondoren eta geratzen zena zertaz zihoan oraindik ondo jakin gabe, irakasle bezala protagonistegia dela iruditu zait. Beti da bera saiakuntza guztien fokua, ikasleak begira dituen bitartean. Agian, ikasleen esku utzi beharko lituzke saiakuntza guzti horiek.

Zalantzak ditut ere, zure bizitza pertsonaleko bizipenak ikasleekin partekatzea, zure morala eta baloreak zabaltzeko egokia ote den. Ez dut garbi ikusten.

Azkenak atal honetan: Hezkuntza

Ebaluaziorekin jarraituz

Atzo Ebaluazioaren paradoxak izeneko mezua argitaratu nuen eta, ebaluazioaren gaiarekin jarraituz, gaur

Ebaluazioaren paradoxak