Ikaskuntza irudietan

Atala: Albisteak/Hezkuntza Egilea:

Azken egunotan, informe eta informeen artean, gordeta genituen irudi interesgarri batzuk euskaratzen aritu gara.

Azken urteotan irakaskuntzan gabiltzanok, eztabaida “sutsuak” izaten ari gara gure jardunaren inguruan, ikasleek jaso beharko luketen hezkuntza ereduaz, gure gainetik ditugun erakundeek jokatu beharko luketen rolaren inguruan… Horregatik, aldarrikatzen dugun aldaketaren aldeko jarrera defendatzeko, mahai gainean jartzen ditugun argudioak ilustratzeko baliabide ezberdinak erabiltzen ditugu. Irudiak oso argigarriak izaten dira eta guk esaten duguna indartzeko, maiz erabiltzen ditugu.

Jarraian, zeregin horretan erabili dugun irudi eta animazio sorta bat doakizue eta gaiarekin zerikusia duten esteka batzuk. Irudi gehienak oso handiak direnez, klik egin beharko duzue bere gainean jatorrizko neurrian ikusteko.

XXI. mendeko ikaskuntza

CCR_EUSKARAZ

IKTeroak blogean argitaratuta

XXI. mendeko pedagogia