Jolasa eta adimen emozionala

Atala: Guraso eskola/Hezkuntza Egilea:

Beharbada, bideo honek azaltzen duena ez da berria inorentzat, baina noizean behin gogoratzea ez dago soberan.

Egunerokotasunak, behin baino gehiagotan, presio handiko espiral batean murgiltzen gaitu eta oso erraz uzten ditugu oinarrizko gauzak alde batera. Horregatik, iparra gal ez dezagun, komenigarria da gogoratzea gure ikasleen geroa ez dagoela buruketa edo kontrol baten baitan, bestelako gai garrantzitsuagoak ditugula zaindu beharrekoak eta ez ditugula gure indar guztiak betiko edukietan jarri behar.

Azkenak atal honetan: Guraso eskola

Guk, zergatik ez?

Sarritan esaten dugu ikasleari bere ikaskuntzaren ardura eman behar zaiola, baina ikastetxe

Haurrak aske utz ditzagun