Guraso eskola: umeak Interneten

Atala: Guraso eskola Egilea:

segurtasuna_interneten

Gaurko mezu honekin, gurasoentzat propio pentsatutako atal berri bati hasiera ematen diogu. Atal berri honen bitartez, hezkuntzaren inguruan ematen diren albisteak, berrikuntzak, proposamenak… zabaltzeaz gain, zuen seme-alaben heziketarako interesgarriak izan daitezkeen beste gaiak ere jorratuko ditugu.

Atalari hasiera emateko, umeak eta Internet jorratu nahi dugu.

Zuen seme-alabak Interneten aroa jaio dira eta eurentzat esparru natural bat bada ere, gure laguntza behar dute jokabide egokiak izateko eta bertan dauden arriskuak saihesteko. Gainera, aurki sare sozialen munduan murgiltzen hasiko dira eta behar dituzten bitartekoak eskaini ezean, aurkezpenean agertzen diren jokabide desegoki horietan eror daitezke. Beraz, aurkezpena eta bertan dauden bideoak ikusi eta aintzat hartu!

↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔

Con este mensaje hoy inauguramos una nueva sección en este blog pensada en la formación de las familias. Mediante esta sección intentaremos trasladar las novedades en el mundo educativo, las innovaciones, propuestas que se vayan dando… Por otra parte, también intentaremos haceros llegar otros temas que puedan ser de interés para la educación de vustr@s hij@s.

Para comenzar la sección os traemos el tema de l@s niñ@s e Internet.

Vustr@s hij@s han nacido en la era de Internet y aunque para ell@s es un territorio natural, necesitan de nuestra ayuda para que aprendan a tener una actitud correcta y eludir los peligros que hay en la red. Además, en breve, comenzarán a relacionarse en las redes sociales y si no les ofrecemos las herramientas necesarias para saber desenvolverse, podrán caer en las actitudes negativas que se ven en la presentación. Por lo tanto, ya sabéis, ved la presentación y los videos que en ella aparecen y tenedlo en cuenta.

Azkenak atal honetan: Guraso eskola

Guk, zergatik ez?

Sarritan esaten dugu ikasleari bere ikaskuntzaren ardura eman behar zaiola, baina ikastetxe

Haurrak aske utz ditzagun