Kirolaz blai

Atala: Albisteak Egilea:

Ikasturte hau kirolaz blai hasi dugu. Hasteko, igeriketako ikastaroa burutu dugu eta urrian hasiera eman genion Eskola Kirola programazioari.

Igeriketa ikastaroan irudiak hartzeko aukera oso murritzak dauzkagu, baina bideo labur pare bat telefonoz grabatzea lortu genuen.

Zalantzarik gabe, ikasturte honetako berrikuntzarik handienetakoa, asteburuko kirol programazioarekin lotuta dago. Foru Aldundiak eta Goierriko ikastetxeek prestatutako programazioak kirol ezberdinak hartzen ditu bere baitan eta ikasturtean zehar ikasleek horiek guztiak ezagutzeko eta aritzeko aukera izango dute. Lehen hiruhilekoan, taldeko kirolei dagokienez, Saskibaloia da egokitu zaiena eta ederki moldatzen direla egiaztatu ahal izan dugu. Bideo pare bat eta argazki bilduma zabala uzten dizkizuegu hori frogatzeko.

Saskibaloia

Argazkiak

Igeriketa

Azkenak atal honetan: Albisteak